1 DECEMBER
DATUM: 2012-12-01 | TID: 20:53:50 | KATEGORI: Allmänt

Har knappast tänkt på att det är första december idag eftersom vi har varit i Stockholm, men det är iallafall jättemysigt! Längtar tills vi ska åka till kupolen och köpa julklappar, gå på julskyltningen imorgon och så klart julafton! Allting i december är så mysigt!
Även att kolla på julkalendern (ja,jag gör det haha) speciellt nu när den handlar om Mysteriet på Greveholm som jag tycker är den bästa som har varit.

Som jag sa så är det julskyltning imorgon och jag ska gå med Emma, Hanna och Isabella. Det är även gudstjänst vid 11 och det är ju lite finare än vanligt kanske nu när det är 1 advent.
Puss!

Det jag köpte i Stockholm!
En svartglittrig, stickad cardigan - Cubus

Tröja - GT

Vinröd halsduk - H&M

Svarta jeans - GT

Bh - Lindex (inte med på bild)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?