SOVMORGON?
DATUM: 2012-08-31 | TID: 12:15:12 | KATEGORI:

Nästan alla i klassen vaknade halv 7 imorse fast dom skulle väcka oss kl 7, så hela klassen var nästan klar då så då fick vi gå.
När jag kom hem så hade pappa ordnat frukost så jag åt det och sen gick jag och la mig, var så himla trött! Jag sa till pappa att han skulle väcka mig 9 så jag inte skulle vända om dygnet helt, fast jag var så trött så jag somnade om så jag vaknade för ca 20 minuter sen, så nu är jag utvilad!

Det var iallafall en underbar kväll och natt med världens bästa klass! Vi har varit nere i hemkunskapssalen och stekt hamburgare + ett skärbräda som inte var meningen.. Haha. Sen hade Gunilla bakat en tårta som vi hjälpte till och göra färdigt, mums! Sen så lekte vi lekar och såg på american pie, lekte lekar igen och vi har sprungit upp och ner genom hela korridorerna så jag har jordens träningsvärk i mina ben idag, men det var det värt! Sen så lekte vi kurragömma som var jättemysigt!
Sen typ gick vi och la oss och prata till typ 3,4 och sen somnade vi, och ja, resten berättade jag ju om innan ;-)

Tack för en superbra kväll världens bästa klass! Och det som är bra är att jag har fått mycket bättre kontakt med flera i klassen! :-)

Ha en bra dag! Puss :-)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?