Snälla
DATUM: 2012-08-09 | TID: 20:23:44 | KATEGORI:

Åh vi skulle lämna in mobilen idag, och jag fick en ny laddare för min som jag hade innan var trasig, och när vi är där så funkar den att ladda (som var problemet) och så funkar den när jag kommer hem, men nu funkar inte den där **** saken igen och jag är så sjukt sur just nu...

Förresten så träffade vi Alicia i kupolen, och jag har saknat henne så jäkla mycket! Har inte sett henne på flera månader, hon har ju flyttat nu och det är så himla tråkigt. Så måste se till att träffa henne snart igen!

Aja, hörs senare eller imorgon, puss!
Dumma laddare..


♥ SKRIVET AV alicia

det var sååå kul att träffa dig igen, även fast det bara var en liten snutt, vi måste planera in nån helg eller så!
saknar dig nåt otroligt mycket!♥

DATUM: 2012-08-10 | TID: 20:38:11



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?