REDO FÖR KVÄLLEN
DATUM: 2012-08-30 | TID: 17:29:16 | KATEGORI: Allmänt

Nu har jag precis packat klart och ska snart sätta mig på cykeln och möta tjejerna. Kommer bli superroligt ikväll! Har även poppat popcorn, tagit med mig en gurka och en coca cola-light som jag ska ha ikväll, riktigt gott + att det inte är världens onyttigaste! 
 

Kommer bli en asbra kväll! 
 

Förresten så ska jag berätta vad jag och pappa gjorde på stan idag, vi har pratat ett tag om att vi ska åka utomlands så idag så beställde vi en resa till Turkiet och Alanya, ååååå det ska bli så himla kul och jag är så sjuuukt glad!!!!!!!!!!!!!!!!! Har varit i Turkiet 5 gånger innan tror jag men jag älskar det landet och så ska vi bo på ett asfint hotell också! :-D Det kommer bli så kul! :-D

 


bilder från google




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?