ONSDAG
DATUM: 2012-08-29 | TID: 19:00:01 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er! Har precis ätit och kom hem från gymmet för ett tag sen. Körde bodyjam, och eftersom det bara är dans så är det inte så ansträngande, passar perfekt nu när jag är på bättringsvägen från förkylningen! :-D
YEAH!  Sen så ska jag duscha och packa lite eftersom vi ska sova över med klassen i skolan imorgon, kommer bli så jäkla kul! :-D Har alltid velat göra det! Så det kommer bli massa mys med film och lekar osv! 
Men nu ska jag hoppa in i duschen, hörs senare, 
puss!



♥ SKRIVET AV JOSEFINE SIDEBÄCK

Härlig bild!
och gud vad roligt att sova över tillsammans med klassen, jag var på klassresa när jag gick ut 9an, med dåvarande klassen och gud vad roligt vi hade!

DATUM: 2012-08-29 | TID: 21:40:01
BLOGG/HEMSIDA: http://josefinesideback.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?