KRÄFTSKIVA
DATUM: 2012-08-11 | TID: 12:49:51 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er! Jag vaknade typ halv åtta, men jag orkade verkligen inte gå upp då så jag gick upp typ nio istället. Kul att veta, eller hur? ;-) Sen gick jag iallafall till gymmet och var där en stund.
Idag är det somsagt kräftskiva hemma hos Agneta och Bosse som vi ska på :) Jag, mamma och Peter ska cykla dit vid tre så vi blir nog där till sent ikväll. Men eftersom jag har sett att min mobilladdare fungerar när mobilen är helt urladdad (den funkar alltså inte annars) så kan jag mobilblogga, bra va? ;-) haha.
Aja, hörs senare! 
Bild från påsken i våras (haha?) Eftersom våran kära dator har raderat nästan alla gamla bilder så har jag inte mina kära kräftskivsbilder kvar.. ;-) 

♥ SKRIVET AV johanna

Hej alicia, läste just ditt meddelande, maila mig på [email protected] så ska jag förklara för dig hur man byter ut bilden.. :) fick ingen mailadress till dig i formuläret så därför skriver jag här.

DATUM: 2012-08-11 | TID: 16:21:53
BLOGG/HEMSIDA: http://johannaj.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?