IMORGON BÖRJAR SKOLAN
DATUM: 2012-08-19 | TID: 20:53:40 | KATEGORI: Allmänt

Ja precis, och jag ser faktiskt fram emot det supermycket! Det kommer bli ett asbra år, alla säger typ att åttan är det drygaste året, men det kommer säkert gå galant! :-D
Igår så hade vi ju iallafall tjejkväll hos Kajsa med supergod mat, bra film och massa tjejsnack ;-)
Vi låg och pratade till typ halv fyra och sen somnade vi och vaknade vid tio. Sen gick vi upp och käka frulle och kollade på film igen. Sen gick  vi hem och jag gick till gymmet. 
 
Imorgon börjar ju somsagt skolan, fast den börjar inte förns klockan 1 så jag ska gymma, duscha och fixa mig innan det, sen så ska jag gå och möta tjejerna och sen går vi till skolan :-D
Hörs mer sen, puss!
insperationsbild, åh vad jag vill åka ut och resa! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?