GÅRDAGEN OCH IDAG
DATUM: 2012-08-18 | TID: 10:01:00 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er! Måste börja med att säga förlåt för att jag inte bloggade och la ut bilder på det jag köpte igår, men eftersom jag lämnade in min mobil på lagning så har jag ingen mobil för tillfället och kommer inte ha det på ca fyra veckor. Och så var jag så sjukt trött när vi kom hem så jag orkade inte blogga då. 
Jag lägger ut bilder på det jag har köpt nån gång när jag kommer till pappa :-) 
Vi hade iallafall en superrolig dag igår i kupolen, och det sved i plånboken men fick med mig det som jag behövde och ville ha så jag är asnöjd! :-D
 
Idag så ska vi ha tjejkväll hemma hos Kajsa med spa och film å sånt, supermysigt! 
Hör av mig sen, puss!
 
bild i repris
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?