BORLÄNGE
DATUM: 2012-08-17 | TID: 08:33:00 | KATEGORI: Allmänt

Har precis plattat håret och ska snart klä på mig. Idag så drar ju jag och mina brudz till kupolen, kommer bli awesome :-D Asså ni kanske inte tycker det ska bli nån stor grej, men jag har varit i kupolen och massa fler ställen flera gången innan och inte köpt nånting för att jag skulle "spara" pengarna tills idag, haha :-) 
Men det kommer iallafall bli superkul! 
Ska också lämna in min mobil idag men det är det sista jag ska göra för då hinner jag mobilblogga också haha ;-) , den är trasig men dom tar ju aldrig in den på lagning? Men idag ska den in iallafall. 
Hörs sen och ha en bra dag alla! 
Kika in senare för nångång efter vi har kommit hem så kommer bilderna upp på det jag handlat! 
puss





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?