Färdigt packat och klart!
DATUM: 2012-04-20 | TID: 17:31:29 | KATEGORI: Allmänt

Har äntligen packat klart nu, eller ja, snart klart, ska bara lägga ner sminket och plattången efter jag har använt det ;-)
Spanska provet idag gick skit, asså inte bara för mig utan för hela klassen, vi hade inte gått igenom typ halva provet, så nu ska typ alla göra omprov.. Bara att ta med spanskaböckerna till Grekland så jag får mitt jävla A som jag ska ha sen!
Vid halv åtta ska jag, Kajsa och Bianca till Minna och äta, myyys<3 vi sover även somsagt är :)
Imorgon så skjutsar pappa ner mig och mamma till hotellet vi ska bo på vid Arlanda och på söndag morgon kl 7 går flyget, åh det ska bli så härligt att komma iväg!
Men nu ska jag fixa mig, puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?